Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1468
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБобошко, А. Т.-
dc.date.accessioned2024-11-06T11:42:13Z-
dc.date.available2024-11-06T11:42:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБобошко, А. Т. Дослідження маркетингової комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Діадема Д») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. Т. Бобошко ; наук. керівник доц., канд. екон. наук О. В. Кокорєва. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 75 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1468-
dc.description.abstractВ результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було: досліджено сутність і складові маркетингової комунікаційної політики підприємства; розглянуто процес вибору системи маркетингових комунікацій; проаналізовано існуючі методичні підходи до оцінювання маркетингової комунікаційної політики; надано загальну фінансово-господарську характеристику діяльності ТОВ «Діадема Д»; проведено аналіз маркетингової комунікаційної політики підприємства; здійснено оцінку ефективності маркетингової комунікаційної політики підприємства; запропоновано напрями і тактики щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Діадема Д»; здійснено прогноз впливу запропонованих заходів на результати діяльності підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectМаркетингова комунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectоцінка ефективності маркетингової комунікаційної політикиuk_UA
dc.subjectскладові маркетингових комунікаційuk_UA
dc.titleДослідження маркетингової комунікаційної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «Діадема Д»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.