Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1530
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПлатошечкін, А. М.-
dc.date.accessioned2024-11-27T10:20:31Z-
dc.date.available2024-11-27T10:20:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПлатошечкін, А. М. Розробка аркадного відео-ігрового середовища з використанням мови програмування С# на базі ігрового двигуна Unity : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. М. Платошечкін ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Н. О. Козуб. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 110 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1530-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра має наступні структурні частини: вступ, чотири розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Першій розділ «Дослідження та аналіз предметної області» містить в собі аналіз даних, добраних по темі розроблення аркадних комп’ютерних відео ігор. Та основі поняття до жанру. Приведені декілька прикладів та розібрані особливості жанру. У цьому розділі також розглядається актуальністьпроекту, та наводять деякі особливості жанру, в кінці має висновок розділу. Другий розділ «Аналіз вимог та розроблення проектних специфікацій» містить в собі аналіз необхідних задач які стоять перед проектом. Визначили конкретні програмні специфікації необхідні для створення програми. Розробили програмні специфікації у вигляді таблиці для більш зручного зчитування інформації для користувача. В кінці має висновок розділу про аналіз вимог. Третій розділ «Розроблення програмного продукту» містить інформацію про створення механік для гри на мові програмування C#. Була розроблена система загального рахунку балів, можливість робити постріли, можливість перемогти ворога та система збереження гри у файл, та загрузки з нього. В кінці розділу є висновок про розробку різних частин проекту. Четвертий розділ «Тестування та впровадження пз» містить в собі результати тестування програми. Також має інструкцію по встановленню програми. Створення нової зброї за допомогою скриптів. В кінці має висновок в якому описується результати процесу тестування.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectАркадаuk_UA
dc.subjectзагальний рахунокuk_UA
dc.subjectскриптuk_UA
dc.subjectUNITYuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.titleРозробка аркадного відео-ігрового середовища з використанням мови програмування С# на базі ігрового двигуна Unityuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.