Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1530Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Платошечкін, А. М. | - |
| dc.date.accessioned | 2024-11-27T10:20:31Z | - |
| dc.date.available | 2024-11-27T10:20:31Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Платошечкін, А. М. Розробка аркадного відео-ігрового середовища з використанням мови програмування С# на базі ігрового двигуна Unity : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. М. Платошечкін ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Н. О. Козуб. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 110 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1530 | - |
| dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота бакалавра має наступні структурні частини: вступ, чотири розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Першій розділ «Дослідження та аналіз предметної області» містить в собі аналіз даних, добраних по темі розроблення аркадних комп’ютерних відео ігор. Та основі поняття до жанру. Приведені декілька прикладів та розібрані особливості жанру. У цьому розділі також розглядається актуальністьпроекту, та наводять деякі особливості жанру, в кінці має висновок розділу. Другий розділ «Аналіз вимог та розроблення проектних специфікацій» містить в собі аналіз необхідних задач які стоять перед проектом. Визначили конкретні програмні специфікації необхідні для створення програми. Розробили програмні специфікації у вигляді таблиці для більш зручного зчитування інформації для користувача. В кінці має висновок розділу про аналіз вимог. Третій розділ «Розроблення програмного продукту» містить інформацію про створення механік для гри на мові програмування C#. Була розроблена система загального рахунку балів, можливість робити постріли, можливість перемогти ворога та система збереження гри у файл, та загрузки з нього. В кінці розділу є висновок про розробку різних частин проекту. Четвертий розділ «Тестування та впровадження пз» містить в собі результати тестування програми. Також має інструкцію по встановленню програми. Створення нової зброї за допомогою скриптів. В кінці має висновок в якому описується результати процесу тестування. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ХНТУ | uk_UA |
| dc.subject | Аркада | uk_UA |
| dc.subject | загальний рахунок | uk_UA |
| dc.subject | скрипт | uk_UA |
| dc.subject | UNITY | uk_UA |
| dc.subject | метод | uk_UA |
| dc.title | Розробка аркадного відео-ігрового середовища з використанням мови програмування С# на базі ігрового двигуна Unity | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Платошечкін А. М. Розробка аркадного відео-ігрового середовища з використанням мови програмування С# на базі ігрового ...pdf | 436.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.