Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1531
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлутенко, Д. В.-
dc.date.accessioned2024-11-27T10:20:45Z-
dc.date.available2024-11-27T10:20:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПлутенко, Д. В. Розробка програмного забезпечення класу 3D комп'ютерних ігрових систем на прикладі створення гри жанру «Retro horror» на Unity : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Д. В. Плутенко ; наук. керівник доц., канд. техн. наук О. Є Огнєва. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 103 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1531-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра має наступні структурні частини: вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Перший розділ «Дослідження та аналіз існуючих розробок відеоігор» у жанрі «Retro horror» містить аналіз і загальну характеристику комп'ютерних ігор і жанру "Horror", а також детальний розбір наявних ігор цього жанру, як от Alien: Isolation, Silent Hill, Granny, Slender: The Eight Pages, Doki Doki Literature Club, Five Nights at Freddy's, SCP: Containment Breach і P.T. У цьому розділі також розглядається актуальність проєкту та наводяться висновки з аналізу. Другий розділ «Огляд існуючих технологій для розробки відеоігор» складається з наступних підрозділів: «Аналіз середовищ розробки та обгрунтування вибору технології для проекту», «Мова програмування для розробки відеоігор C#», «Інтегроване середовище розробки (IDE) Microsoft Visual Studio», «Інструменти для створення 3D моделей та графіки», «Інструменти для створення музики» та «Використання матеріалів без авторських прав». Наприкінці розділу наводяться висновки щодо огляду технологій. Третій розділ «Розробка гри» складається з десяти підрозділів: «Створення проекту та його налагодження», «Unity Asset Store», «Система керування персонажем», «Інструмент для створення карт і 3D моделей ProBuilder», «Створення ворогів, штучного інтелекту та смерть персонажа»,«Музика та звуки», «Стартове меню», «Основна мета гравця», «Реіграбельність». Наприкінці розділу наводяться висновки щодо розробки гри.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subjectTristis Animauk_UA
dc.subjectрозробка ігорuk_UA
dc.subjectRetro horroruk_UA
dc.subject3D моделюванняuk_UA
dc.subjectBlenderuk_UA
dc.subjectProBuilderuk_UA
dc.subjectC#uk_UA
dc.subjectзвукове супроводженняuk_UA
dc.subjectAbleton Liveuk_UA
dc.subjectтестування ігорuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectдепресіяuk_UA
dc.subjectсамотністьuk_UA
dc.subjectінтерактивний контентuk_UA
dc.subjectUnity Asset Storeuk_UA
dc.titleРозробка програмного забезпечення класу 3D комп'ютерних ігрових систем на прикладі створення гри жанру «Retro horror» на Unityuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.