Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1541
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПушин, В. О.-
dc.date.accessioned2024-12-02T14:08:03Z-
dc.date.available2024-12-02T14:08:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПушин, В. О. Розробка інтелектуальної комп'ютерної гри "Го" : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. О. Пушин ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Д. Л. Кирийчук. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 87 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1541-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра присвячена розробці інтелектуальної комп'ютерної гри Го. Робота складається з наступних частин: вступ, чотири розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Перший розділ "Дослідження та аналіз предметної області" містить огляд існуючих методів та алгоритмів штучного інтелекту, які застосовуються у грі Го, аналіз їх ефективності та особливостей застосування. Також розглядаються різновиди та регіональні варіації гри, правила гри, а також сучасний стан розробки комп'ютерних програм для Го. Другий розділ "Аналіз вимог та розробка проектних специфікацій" присвячений визначенню основних вимог до гри, формалізації цих вимог та розробці проектних специфікацій. У цьому розділі спроектовано необхідний функціонал гри, змодельовано процеси взаємодії користувача з програмою та описано логіку роботи додатку. Третій розділ "Проектування програмного продукту" описує процес розробки математичної моделі гри та алгоритмів штучного інтелекту, які забезпечують ефективну гру. Докладно розглядаються структура компонентів, взаємодія між ними та принципи проектування інтерфейсу користувача. Четвертий розділ "Розробка та тестування програмного продукту" включає процес розробки програмного забезпечення, вибір мови програмування та інструментів, тестування гри, виявлення та усунення помилок, оптимізацію алгоритмів та аналіз їх ефективності. У розділі також наведені перспективи розвитку та можливості подальшого вдосконалення гри.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectГра Гоuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectмашинне навчанняuk_UA
dc.subjectкомп'ютерні ігриuk_UA
dc.subjectалгоритмиuk_UA
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UA
dc.titleРозробка інтелектуальної комп'ютерної гри "Го"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пушин В. О. Розробка інтелектуальної комп’ютерної гри Го.pdf207.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.