Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2048
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куліш, О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-04T10:54:03Z | - |
dc.date.available | 2025-09-04T10:54:03Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Куліш, О. О. Розробка модуля звукової генерації для навчальної ігрової системи : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. О. Куліш ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Н. О. Козуб. ‒ Хмельницький : ХНТУ, 2025. ‒ 69 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2048 | - |
dc.description.abstract | Дана кваліфікаційна робота бакалавра на тему «Розробка модуля звукової генерації для навчальної ігрової системи» - це розробка модуля для генерації саундтрека для гри на мові програмування С# та на багатоплатформовому інструменті для розроблення відеоігор і застосунків, і рушій, на якому вони працюють - Unity. Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Комп'ютерні ігри сьогодні присутні в житті будь-якої людини, як би вона до них не відносилась (сучасні підлітки взагалі проводять за екраном по кілька годин на день). У цій індустрії працює досить багато професійних фірм з величезним бюджетом, фахівці створюють нові сюжети ігор, кінцевий продукт стає все яскравішим і динамічнішим. Такий вибух зростання популярності Game - галузі вимагає збільшення обсягу спілкування та обговорення її розвитку. Це свідчить про те, що комп'ютерні ігри вже не лише розважальні продукти, а й важливі інструменти для навчання, дослідження та взаємодії. Їх вплив на суспільство і культуру продовжує зростати, а майбутнє цієї галузі відкриває нові можливості і досягнення. Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – розробка модуля генерації саундтрека для гри на С# та Unity. Об`єкт проектування – процес розробки комп’ютерної гри і рушій, на якому вони працюють – Unity. Предмет проектування – модуль генерації саундтрека для гри на Unity. Гра була б неповною без будь-якого звуку, будь то музичне тло або звукові ефекти. Аудіосистема Unity гнучка та потужна. Вона може імпортувати більшість стандартних аудіо форматів та має складні функції для відтворення звуків у 3D просторі, з опціональними ефектами, такими як застосування відлуння та фільтрації. Unity також може записувати аудіо з будь-якого доступного мікрофона на комп'ютері користувача, для використання під час гри або для зберігання та передачі. В результаті виконання випускної роботи створено генерації саундтрека для гри на Unity. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУ | uk_UA |
dc.subject | UNITY | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерна гра | uk_UA |
dc.subject | С# | uk_UA |
dc.subject | модуль генерації саундтрека | uk_UA |
dc.title | Розробка модуля звукової генерації для навчальної ігрової системи | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Куліш О. О. Розробка модуля звукової генерації для навчальної ігрової системи.pdf | 310.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.