Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2085
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКамінський, Д. А.-
dc.date.accessioned2025-09-09T10:25:30Z-
dc.date.available2025-09-09T10:25:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКамінський, Д. А. Айдентика торгової мережі аудіопродукції : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Д. А. Камінський ; наук. керівник доц. В. М. Крижановський. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 57 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2085-
dc.description.abstractОсновною метою виконання дипломної роботи є розробка елементів айдентики торгової мережі аудіопродукції. Були проведені детальні дослідження щодо походження айдентики, як частини графічного дизайну, а також був проведенний глибокий аналіз аналогів та прототипів. Розглянуті сучасні тренди та цільова аудиторія ринку. Розроблено графічне дизайнерське рішення, що відповідає встановленним технічним нормам та концепції візуальної привабливості. Досягнуто рівню оптимальності під час підбору графічних варіантів. Виконано подальший детальний опис переліченних процесів. Створенні додаткові візуальні матеріали на основі попередньо опрацьованних ассетів. Проведена технічна адаптація фінального варіанту айдентики до подальшого практичного використання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectЛоготипuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.subjectторгівельна маркаuk_UA
dc.titleАйдентика торгової мережі аудіопродукціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 022 Дизайн

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Камінський Д. А. Айдентика торгової мережі аудіопродукції.pdf251.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.