Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуравель, Д. А.-
dc.date.accessioned2025-09-15T10:20:39Z-
dc.date.available2025-09-15T10:20:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЖуравель, Д. А. Дослідження комунікаційної політики підприємства. (на матеріалах ТОВ «Автосвіт – ХХІ століття») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Д. А. Журавель ; наук. керівник доц., канд. екон. наук О. В. Кокорєва. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 74 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2136-
dc.description.abstractВ результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було: визначено поняття, цілі та основні завдання комунікаційної політики підприємства; розглянуто механізм формування та реалізації комунікаційної політики підприємства; розглянуто існуючі методичні підходи до оцінки ефективності комунікаційної політики підприємства; проведено аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Автосвіт – XXI століття; проведено оцінку маркетингової політики комунікацій: методом аналізу ієрархій; здійснено оцінку ефективності комунікаційної політики підприємства; запропоновано заходи щодо покращення комунікаційної політики ТОВ «Автосвіт – ХХІ століття»; зроблено прогноз економічної ефективності запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectКомунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectфінансові показникиuk_UA
dc.subjectаналіз комунікаційної політикиuk_UA
dc.subjectоцінка ефективностіuk_UA
dc.titleДослідження комунікаційної політики підприємства. (на матеріалах ТОВ «Автосвіт – ХХІ століття»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.