Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПивоварчук, О. В.-
dc.date.accessioned2025-09-15T10:21:12Z-
dc.date.available2025-09-15T10:21:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПивоварчук, О. В. Оцінка маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ «АРТревел.кс») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. В. Пивоварчук ; наук. керівник проф., д-р екон. наук Л. О. Корчевська. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2141-
dc.description.abstractВ результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було: розглянуто теоретичні основи маркетингових комунікацій підприємства; проаналізовано маркетингову та комунікаційну діяльність ТОВ «АРТревел.кс»; розроблено практичні засади формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства. Результати дослідження обумовлюють практичну значущість роботи, що визначається можливістю впровадити нові практичні засади формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectМаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleОцінка маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ «АРТревел.кс»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.