Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2141
Назва: Оцінка маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ «АРТревел.кс»)
Автори: Пивоварчук, О. В.
Ключові слова: Маркетингові комунікації
оцінка
підприємство
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Пивоварчук, О. В. Оцінка маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ «АРТревел.кс») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. В. Пивоварчук ; наук. керівник проф., д-р екон. наук Л. О. Корчевська. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 80 с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було: розглянуто теоретичні основи маркетингових комунікацій підприємства; проаналізовано маркетингову та комунікаційну діяльність ТОВ «АРТревел.кс»; розроблено практичні засади формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства. Результати дослідження обумовлюють практичну значущість роботи, що визначається можливістю впровадити нові практичні засади формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2141
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.