Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2144
Назва: Діагностика маркетингової діяльності туристичного підприємства (на матеріалах Туристичного агентства «All Tours»)
Автори: Сліпчук, О. В.
Ключові слова: Маркетинг
маркетингова діяльність
туризм
туристичне підприємство
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Сліпчук, О. В. Діагностика маркетингової діяльності туристичного підприємства (на матеріалах Туристичного агентства «All Tours») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. В. Сліпчук ; наук. керівник канд. екон. наук, доц. О. Є. Воскресенська. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 84 с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було: розглянуто сутність маркетингової діяльності в туристичній галузі. Визначено підходи та методи діагностики маркетингової діяльності. Охарактеризовано теоретичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності. Досліджено міжнародний туристичноий ринок. Проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку вітчизняної туристичної галузі. Досліджено маркетингову діяльність досліджувального підприємства. Надано пропозиції щодо вдосконалення маркетингової стратегії агентства. Проведено оцінку ефективності від запропонованих заходів щодо діяльності досліджуваного підприємства ТОВ «All Tours».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2144
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.