Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2151
Title: Дослідження маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах МПП «РіКО»)
Authors: Покулита, А. В.
Keywords: Маркетингова стратегія
smm-стратегія
конкурентна перевага
цільова аудиторія
маркетинговий процес
цифровізація
ефективність
TOWS/SWOT-аналіз
омніканальність
ринкова активність
тренд
попит
ринок
Issue Date: 2025
Publisher: ХНТУ
Citation: Покулита, А. В. Дослідження маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах МПП «РіКО») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. В. Покулита ; наук. керівник канд. екон. наук, доц. В. В. Шукліна. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 88 с.
Abstract: В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було досліджено сутність поняття стратегії в маркетинговому процесі підприємства; розглянуто формування маркетингової стратегії в умовах цифровізації бізнес-середовища; розглянуто методичні підходи критеріальної оцінки ефективності маркетингової стратегії; досліджено галузеві стратегічні тренди в маркетингу підприємства; визначено внутрішню відповідність організаційних і функціональних завдань маркетингової стратегії; проведено оцінку економічної ефективності маркетингової стратегії; розроблено рекомендації удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2151
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.