Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2152
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСілецький, В. А.-
dc.date.accessioned2025-09-15T10:51:42Z-
dc.date.available2025-09-15T10:51:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСілецький, В. А. Дослідження маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. А. Сілецький ; наук. керівник канд. екон. наук, доц. В. В. Шукліна. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 82 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2152-
dc.description.abstractВ результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було досліджено генезис поняття і ключові цілі маркетингової товарної політики підприємства; показано інтеграцію елементів традиційної і цифрової товарної політики; розглянуто методичні підходи оцінки ефективності та формування стратегії удосконалення маркетингової товарної політики; досліджено маркетингову товарну політику підприємства; розроблено та запропоновано рекомендації щодо удосконалення маркетингової товарної політики підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectМаркетингова товарна політикаuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectзбалансованістьuk_UA
dc.subjectтоварна стратегіяuk_UA
dc.subjectуспіхuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectкупівельна поведінкаuk_UA
dc.subjectринкові характеристики товаруuk_UA
dc.subjectтоварна пропозиціяuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectкатегорійна концепціяuk_UA
dc.subjectтрадиційний маркетингuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectвнутрішнє середовищеuk_UA
dc.titleДослідження маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.