Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/281
Title: Потенціал віртуальної реальності у міжнародних маркетингових дослідженнях
Other Titles: Потенциал виртуальной реальности в маркетинговых исследованиях
The potential of virtual reality in international marketing research
Authors: Юзипчук, А. Ю.
Юзипчук, А. Ю.
Юзипчук
Федорова Н. Є., Н. Є.
Ладушина, О.К.
Keywords: маркетингові дослідження
віртуальна реальність
штучний інтелект
міжнародний маркетинг
маркетинговые исследования
виртуальная реальность
искусственный интеллект
международный маркетинг
marketing research
virtual reality
artificial intelligence
international marketing
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Юзипчук, А. Ю. Потенціал віртуальної реальності у міжнародних маркетингових дослідженнях / А. Ю. Юзипчук, О. К. Ладушина, Н. Є. Федорова // Професійне становлення молоді в умовах інтеграційного розвитку України: матеріали ХVІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. молодих вчених, аспірантів та студентів , 30 квіт. 2020 р., м. Херсон. – Херсон : ХНТУ, 2020. – С.90-92.
Series/Report no.: УДК 334.012.82; 82.03;
Abstract: Досліджено потенціал використання технологій віртуальної реальності під час здійснення міжнародних маркетингових досліджень. Розраховано прогнозований дохід індустрії віртуальної реальності. Досліджена частка ринку провідних компаній-виробників VR-пристроїв. Охарактеризовано переваги використання VR-пристроїв під час здійснення міжнародних маркетингових досліджень. Исследован потенциал использования технологий виртуальной реальности при осуществлении международных маркетинговых исследований. Рассчитан прогнозируемый доход индустрии виртуальной реальности. Исследована доля рынка ведущих компаний-производителей VR-устройств. Охарактеризованы преимущества использования VR-устройств при осуществлении международных маркетинговых исследований. The potential of virtual reality technologies in the international marketing research is studied. An estimated income of the virtual reality industry is calculated. The market share of the leading VR-companies is investigated. The advantages of using VR-devices in the international marketing research are described.
URI: https://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/281
Appears in Collections:Матеріали конференцій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.