Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/286
Title: Вплив корпоративної культури на міжнародний готельний бізнес.
Other Titles: Влияние корпоративной культуры на международный гостиничный бизнес.
The influence of corporate culture on the international hotel business.
Authors: Качанова, А.О.
Качанова, А.А.
Kachanova, A.А.
Якимчук, Т.В.
Keywords: готельно-ресторанний бізнес
корпоративна культура
корпоративне управління
індустрія гостинності
гостинично-ресторанный бизнес
корпоративная культура
корпоративное управление
индустрия гостеприимства
hotel and restaurant business
corporate culture
corporate governance
hospitality industry
Issue Date: 2019
Publisher: ХНТУ
Citation: Качанова, А. О. Вплив корпоративної культури на міжнародний готельний бізнес / А. О. Качанова, Т. В. Якимчук // Професійне становлення молоді в умовах інтеграційного розвитку України : матеріали ХV Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів, 4-5 квіт. 2019 р., м. Херсон. – Херсон : ХНТУ, 2019. – С.45-48.
Series/Report no.: УДК 334.012.82; 82.03;
Abstract: Корпоративна культура є одним із найбільш важливих аспектів сучасного управління бізнесом, зокрема тісно пов’язана зі стратегією організації та її людськими ресурсами. Корпоративна культура готельного підприємства безпосередньо впливає на його конкурентоспроможність, прискорює і збільшує обсяги продажів, це інструмент досягнення стратегічних цілей готелю, орієнтованих на перспективу. Корпоративная культура является одним из наиболее важных аспектов современного управления бизнесом, в частности тесно связана со стратегией организации и ее человеческими ресурсами. Корпоративная культура гостиничного предприятия непосредственно влияет на его конкурентоспособность, ускоряет и увеличивает объемы продаж, это инструмент достижения стратегических целей отеля, ориентированных на перспективу. Corporate culture is one of the most important aspects of modern business management, in particular closely related to the strategy of the organization and its human resources. The corporate culture of the hotel company directly affects its competitiveness, accelerates and increases sales, it is a tool to achieve the strategic goals of the hotel, focused on the future.
URI: https://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/286
Appears in Collections:Матеріали конференцій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.