Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/290
Title: Роль стратегічного управління в підвищенні агропродовольчого потенціалу сільськогосподарського підприємства «Злато Таврії» у МЕВ
Other Titles: Роль стратегического управления в повышении агропродовольственного потенциала сельскохозяйственного предприятия «Злато Таврии» в МЭО.
The role of strategic management in increasing the agri-food potential of the agricultural enterprise "Zlato Tavrii" in the IEA.
Authors: Сергієнко, А .А.
Сергиенко, А. А.
Sergienko, A. A.
Якимчук, Т. В.
Keywords: стратегічний менеджмент
стратегія розвитку
аграрнопродовольча продукція
конкурентні переваги
стратегический менеджмент
стратегия развития
аграрнопродовольственная продукция
конкурентные преимущества
strategic management
development strategy
agri-food products
competitive advantages
Issue Date: 2019
Publisher: ХНТУ
Citation: Сергієнко, А. А. Роль стратегічного управління в підвищенні агропродовольчого потенціалу сільськогосподарського підприємства «Злато Таврії» у МЕВ / А. А. Сергієнко, Т. В. Якимчук // Професійне становлення молоді в умовах інтеграційного розвитку України : матеріали ХV Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів і студентів, 4-5 квіт. 2019 р., м. Херсон. – Херсон : ХНТУ, 2019. – С.50-52.
Series/Report no.: УДК 334.012.82;82.03;
Abstract: Стратегія розвитку майбутнього підприємства обирається з урахуванням найперспективніших напрямків діяльності агроформування. Зміст процесу стратегічного менеджменту у розвитку агропродовольчого потенціалу включає розробку стратегії і здійснення стратегії. Стратегія підприємства має відзначатися гнучкістю, мати можливість своєчасного коригування та передбачати максимізацію конкурентних переваг на аграрному ринку. Стратегия развития будущего предприятия избирается с учетом перспективных направлений деятельности агроформирования. Содержание процесса стратегического менеджмента в развитии агропродовольственного потенциала включает разработку стратегии и осуществление стратегии. Стратегия предприятия должна отмечаться гибкостью, иметь возможность своевременной корректировки и предусматривать максимизацию конкурентных преимуществ на аграрном рынке. The strategy of development of the future enterprise is chosen taking into account the most perspective directions of activity of agroforming. The content of the process of strategic management in the development of agri-food potential includes strategy development and strategy implementation. The company's strategy should be flexible, able to adjust in a timely manner and provide for maximizing competitive advantages in the agricultural market.
URI: https://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/290
Appears in Collections:Матеріали конференцій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.