Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/313
Title: Консолідований інформаційний ресурс управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM-система)
Authors: Бурлака, Сергій Миколайович
Keywords: CRM-система
алгоритм прогнозування
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Бурлака С. М. Консолідований інформаційний ресурс управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM-система) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / С. М. Бурлака ; наук керівник доц., к.т.н. Лур’є І. А.– Херсон : ХНТУ, 2020
Abstract: В роботі досліджуються системи управління відносинами з клієнтами. Виконано аналіз світового ринку CRM-систем, проведено класифікацію і визначено їх основні функції. Розроблено проект CRM-системи з врахуванням сучасних тенденцій їх розвитку. До складу системи включені аналітичні модулі кластеризації та прогнозування основних економічних показників діяльності компанії. В роботі наведено огляд деяких відомих методів прогнозування та кластеризації. Запропоновано новий алгоритм прогнозування, який отримав назву імунного.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/313
Appears in Collections:Спеціальність 122 Комп’ютерні науки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.