Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/337
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯровий, Ю. І.-
dc.date.accessioned2021-01-05T13:38:26Z-
dc.date.available2021-01-05T13:38:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЯровий, Ю. І. Управління якістю послуг туристичного підприємства (на матеріалах ТОВ «АРТревел.кс») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Ю. І. Яровий ; наук. керівник д.е.н., професор Ю. О. Джерелюк. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 113 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/337-
dc.description.abstractВ результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було узагальнено теоретичні аспекти дослідження якості туристичних послуг; досліджено науково-теоретичне підґрунтя управління якістю послуг на туристичних підприємствах та проаналізовано методики оцінювання якості послуг на туристичному підприємстві; проведено оцінювання показників якості обслуговування та якості функцій управління на туристичних підприємствах; визначено комплексний показник якості обслуговування та загальну оцінку якості функцій управління на туристичних підприємствах; запропоновано пріоритетні напрями підвищення якості функцій управління та якості обслуговування на туристичному підприємствіuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectякість функцій управлінняuk_UA
dc.subjectякість обслуговуванняuk_UA
dc.subjectуправління якістю послугuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectкомплексна оцінкаuk_UA
dc.subjectнапрями підвищенняuk_UA
dc.titleУправління якістю послуг туристичного підприємства (на матеріалах ТОВ «АРТревел.кс»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.