Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/339
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостерна, А. В.-
dc.date.accessioned2021-01-05T13:50:51Z-
dc.date.available2021-01-05T13:50:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКостерна, А. В. Маркетингове управління портфелем бізнесу підприємства (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. В. Костерна ; наук. керівник доц., к.е.н. В. В. Шукліна. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 110 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/339-
dc.description.abstractВ результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було розкрито теоретичні основи маркетингового управління портфелем бізнесів підприємства, проведено дослідження стану та ефективності маркетингового управління портфелем бізнесів підприємства, розроблено та обґрунтовано ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингового управління портфелем бізнесів підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectпортфель бізнесівuk_UA
dc.subjectстратегічна бізнес-одиницяuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectвнутрішнє середовищеuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectможливостіuk_UA
dc.subjectзагрозиuk_UA
dc.subjectмаркетинговий процесuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleМаркетингове управління портфелем бізнесу підприємства (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.