Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/341
Title: Формування системи електронного маркетингу на підприємстві (на матеріалах ПП «Продукти»)
Authors: Троцюк, В. О.
Keywords: електронний маркетинг
інтернет-маркетинг
seo
smm
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Троцюк, В. О. Формування системи електронного маркетингу на підприємстві (на матеріалах ПП «Продукти») ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. О. Троцюк ; наук. керівник проф., к.е.н. Зайцева О. І. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 91 с.
Abstract: В результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра були розроблені рекомендації для впровадження електронного маркетингу в загальну маркетингову стратегію підприємства. Проведено аналіз роботи підприємства, конкурентний аналіз та маркетингове дослідження. На основі всіх даних були сформовані рекомендації по вдосконалення системи просування: створення сайту, пошукова оптимізація, використання SMM-просування і рекламних матеріалів. Розроблений проект по вдосконаленню системи просування за допомогою інструментів електронного маркетингу.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/341
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.