Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/408
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКнуров, В. О.-
dc.contributor.authorKnurov, V. O.-
dc.date.accessioned2021-02-22T22:15:18Z-
dc.date.available2021-02-22T22:15:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКнуров, В. О. Обґрунтування конкурентної стратегії зовнішньоекономічної діяльності суб’єкта агробізнесу (на матеріалах ПАТ «Агрохолдинг Авангард» Філія «Чорнобаївське») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. О. Кнуров ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2020.– 105 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/408-
dc.description.abstractУчасть вітчизняних підприємств у зовнішньоекономічній діяльності нерозривно пов’язана з оцінкою власного рівня конкурентоспроможності, що виступає індикатором позиції підприємства на міжнародному ринку, дає змогу виявити сильні та слабкі сторони виробника та розробити стратегію розвитку на перспективу. На сучасному етапі розвитку птахівничих підприємств питання їх стратегічного розвитку набувають особливої актуальності. Стратегічне бачення виступає необхідною умовою успіху, що спрямовує зусилля для ефективної діяльності підприємств та орієнтації підприємства на споживача при чіткому процесі формування і вибору оптимальної стратегії. Тому вирішальною є проблема визначення стратегії підприємства за допомогою методів стратегічного аналізу. The participation of domestic enterprises in foreign economic activity is inextricably linked with the assessment of their own level of competitiveness, which is an indicator of the company's position in the international market, allows to identify strengths and weaknesses of the manufacturer and develop a development strategy for the future. At the present stage of development of poultry enterprises, the issues of their strategic development become especially relevant. Strategic vision is a necessary condition for success, which directs efforts for the effective operation of enterprises and the orientation of the enterprise to the consumer with a clear process of formation and selection of the optimal strategy. Therefore, the decisive problem is to determine the strategy of the enterprise using the methods of strategic analysis.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectконкурентна стратегіяuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectзовнішні ринкиuk_UA
dc.subjectматричний аналізuk_UA
dc.subjectсвітовий агарний ринокuk_UA
dc.subjectагрохолдингuk_UA
dc.subjectвиробництво яєчної продукціїuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectcompetitive strategyuk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjectforeign marketsuk_UA
dc.subjectmatrix analysis, world agar marketuk_UA
dc.subjectagroholdinguk_UA
dc.subjectegg productionuk_UA
dc.titleОбґрунтування конкурентної стратегії зовнішньоекономічної діяльності суб’єкта агробізнесу (на матеріалах ПАТ «Агрохолдинг Авангард» Філія «Чорнобаївське»)uk_UA
dc.title.alternativeSubstantiation of the competitive strategy of foreign economic activity of the agribusiness entity (on the materials of PJSC «Agroholding Avanhard» «Chornobaivske» Branch)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.