Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/412
Title: Формування стратегії управління виробничою та зовнішньоекономічною діяльністю підприємства АПК (на матеріалах ТОВ «СП Злато Таврії»)
Other Titles: Formation of the management strategy of production and foreign economic activity of the enterprise of agro-industrial complex (on the materials of LLC «Agricultural enterprise Zlato Tavrii»)
Authors: Сергієнко, А. А.
Keywords: стратегія
управління
зовнішньоекономічна діяльність
зовнішні ринки
зовнішні ринки
світовий олійно-жировий ринок
strategy
management
foreign economic activity
foreign markets
production activity
world oil and fat market
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Сергієнко, А. А. Формування стратегії управління виробничою та зовнішньоекономічною діяльністю підприємства АПК (на матеріалах ТОВ «СП Злато Таврії») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. А. Сергієнко ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 116 с.
Abstract: В умовах жорсткої міжнародної конкуренції необхідно приділити значну увагу стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності. Досвід показує, що системна, конкретна й детально обґрунтована стратегія розвитку зовнішньоекономічної діяльності дозволить в повному обсязі використовувати виробничі потужності, підвищити показники ефективності діяльності підприємства та покращити положення підприємства на світовому ринку. Тому дослідження теоретичних та практичних підходів до вибору стратегії розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства в сучасних ринкових умовах є досить актуальним. In the conditions of fierce international competition it is necessary to pay considerable attention to strategy of development of foreign economic activity. Experience shows that a systematic, specific and well-founded strategy for the development of foreign economic activity will allow full use of production capacity, increase the efficiency of the enterprise and improve the company's position in the world market. Therefore, the study of theoretical and practical approaches to the choice of strategy for the development of foreign economic activity of the enterprise in modern market conditions is quite relevant.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/412
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.