Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/422
Title: Прагматоніми в художньому дискурсі: структурний та перекладацький аспекти
Other Titles: Pragmatonyms in Fictional Discourse: Structural and Translation Aspects
Authors: Коцюба, А. Ю.
Keywords: бренд
торгова марка
brand
trademark
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Коцюба, А. Ю. Прагматоніми в художньому дискурсі: структурний та перекладацький аспекти : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. Ю. Коцюба ; наук. керівник к. філол. н., доц. Мазур О. В. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 73 с.
Abstract: В даний час спостерігається значне підвищення рівня розвитку рекламних технологій, що не могло не накласти відбиток на розвиток лінгвістичних досліджень торгових марок, оскільки вони займають важливе місце в сучасному суспільстві. В ономастичному просторі об’єктом багатьох досліджень є назви брендів (прагматоніми). Прагматоніми представляють великий інтерес не лише для маркетологів, а й для самих лінгвістів, оскільки торгові марки створюються та діють відповідно до їхніх конкретних законів. Currently, there is a significant increase in the level of development of advertising technologies, which could not but leave an imprint on the development of linguistic research of brand names, as they occupy an important place in modern society. In the onomastic space, the object of many studies are the names of brands (pragmatonyms). Pragmatonyms are of great interest not only to marketers but also to linguists themselves, as brand names are created and operate according to their own specific laws.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/422
Appears in Collections:Спеціальнісь 035 Філологія



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.