Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/465
Title: Особливості формування виставкового простору для експонування костюма
Other Titles: Peculiarities of the formation of exhibition space for costume display
Authors: Будяк, В. С.
Keywords: виставковий простір
виставка
музей костюма
експонування костюма
інтер’єр
маркетингове дослідження
exhibition space
exhibition
costume museum
costume exhibits
interior
marketing research
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Будяк, В. С. Особливості формування виставкового простору для експонування костюма : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / В. С. Будяк ; науковий керівник к.т.н., доцент Артеменко М. П. – Херсон : ХНТУ, 2020. –79 с.
Abstract: В дипломній роботі розглянуто особливості формування виставкового простору для експонування костюма. Автором зроблені висновки та пропозиції щодо особливості формування напрямку розробки та становлення виставкового простору для експонування костюма, як самостійного культурного середовища. Проаналізовані актуальні вимоги до дизайн-проектування виставкового простору для експонування костюма. Проведені маркетингові дослідження та виявленні потреби цільової аудиторії. Розроблена концепція, художньо-композиційне рішення інтер’єру та проектно-технологічна розробка інтер’єру виставкового простору для експонування костюма. У результаті дослідження з’ясовано такі висновки: охарактеризована світова історія розвитку музею костюма як самостійного культурного середовища; проаналізовані особливості експонування костюма в Україні та сучасні світові тенденції у виборі виставкового простору; переглянуто поліфункціональність виставкових просторів; дослідженно тенденції в плануванні основних функціональних зон сучасних виставок для експонування костюма; проведені маркетингові опитування та проаналізовано результати; проведенно аналіз цільової аудиторії; розроблена концепція та вибір локації. In the thesis, the features of the peculiarities of the formation of an exhibition space for costume display. The author draws conclusions and proposals on the peculiarities of the formation of the direction of development and formation of the exhibition space for exhibiting a costume as an independent cultural environment. Analyzed the actual requirements for the design of the exhibition space for displaying a costume. Conducted marketing research and identifying the needs of the target audience. The concept, artistic and compositional solution of the interior and design and technological development of the interior of the exhibition space for the exhibition of the costume have been developed. The study revealed the following conclusions: characterized the world history of the costume museum as an independent cultural environment; the peculiarities of costume display in Ukraine and modern world tendencies in the choice of exhibition space are analyzed; the multifunctionality of exhibition spaces was revised; researched tendencies in planning of the main functional zones of modern exhibitions for costume display; marketing surveys were conducted and the results were analyzed; the analysis of the target audience is carried out; developed the concept and choice of location.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/465
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.