Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/642
Title: Розробка фірмового стилю для молодіжного креативного простору "Станція 42"
Authors: Юдіна, Т. П.
Keywords: фірмовий стиль
молодіжний простір
креативний простір
дистанційне навчання
бренд
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Юдіна, Т. П. Розробка фірмового стилю для молодіжного креативного простору "Станція 42" : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "бакалавр" / Т. П. Юдіна ; наук. керівник д.т.н., професор Чепелюк О. В. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 73с.
Abstract: Поняття фірмового стилю розглядається як вагома складова бренду, що вирішує питання візуальної ідентифікації та впливає на створення іміджу. Визначено та описано його основні структурні одиниці, а також інструменти формування та сприйняття образу організації. Розібрано аналоги брендингу креативних просторів серед вітчизняних зразків, із визначенням актуальних тенденцій щодо специфіки дизайну. Проведено аналіз цільової аудиторії молодіжного культурного центру для м. Херсон. Описано процес розробки фірмового стилю для «Станція 42», ідею якого розробленого в рамках проекту «Митець і місто».
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/642
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.