Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельничук, А. Д.-
dc.date.accessioned2021-07-27T10:21:22Z-
dc.date.available2021-07-27T10:21:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМельничук А. Д. Аналіз ефективності інноваційної політики підприємства у взаємовідносинах з клієнтами (на матеріалах ХФ АТКБ «ПриватБанк»)» : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Мельничук А. Д. ; наук. керівник к.е.н., доцент Глинська А. Є. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 81 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/689-
dc.description.abstractВ результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було дослідженню теоретичні положення та досліджено методичні рекомендації щодо управління інноваціями в банку, формування його інноваційної політики. В роботі увага приділяється сутності інноваційної діяльності у роботі з клієнтами банку, формування комунікаційної стратегії з клієнтами на основі інновацій. Проаналізовано економічну діяльність ХФ АТКБ «ПриватБанк», його фінансовий розвиток, рівень комунікацій з клієнтами, особливості роботи в період пандемії. В третій частині розроблено заходи та пропозиції щодо маркетингової політики, запропоновані заходи щодо роботи в період пандемії.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectінноваційна політикаuk_UA
dc.subjectкомунікації з клієнтамиuk_UA
dc.subjectбанкuk_UA
dc.titleАналіз ефективності інноваційної політики підприємства у взаємовідносинах з клієнтами (на матеріалах ХФ АТКБ «ПриватБанк»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.