Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/694
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДядюра, В. С.-
dc.date.accessioned2021-07-27T10:24:04Z-
dc.date.available2021-07-27T10:24:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДядюра, В. С. Дослідження товарного асортименту підприємства споживчого ринку : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. С. Дядюра ; наук керівник доц., к.е.н. Шукліна В. В. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 105сuk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/694-
dc.description.abstractВ результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було розроблено напрями удосконалення товарного асортименту підприємства споживчого ринку. Проведено аналіз показників результативності і структурної активності товарного асортименту. За основний показник який необхідно визначати обрано рівень раціональності товарного асортименту який є відображенням комплексу властивостей, необхідних для розробки удосконалення. Запропоновано напрями удосконалення товарного асортименту підприємства за співставленням можливостей і загроз управлінського впливу. Розроблено конкурентний статус, який показує ймовірність формування асортиментної конкурентної переваги підприємства на ринкуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.subjectспоживчий ринокuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectкоефіцієнтний аналізuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.subjectасортиментна оптимізаціяuk_UA
dc.titleДослідження товарного асортименту підприємства споживчого ринкуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.