Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/695
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГіжицька, В. О.-
dc.date.accessioned2021-07-27T11:20:20Z-
dc.date.available2021-07-27T11:20:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГіжицька, В. О. Оцінка маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. О. Гіжицька ; наук керівник доц., к.е.н. Кокорєва О. В. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 97 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/695-
dc.description.abstractВ результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було оцінено конкурентоспроможність туристичного підприємства. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства. Оптимізовано маркетингову діяльність при наданні туристичних послуг. Побудовано модель маркетингової діяльності туристичного підприємства відповідно до стратегії його управління.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleОцінка маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.