Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/702
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамарська, О. С.-
dc.date.accessioned2021-07-28T08:51:35Z-
dc.date.available2021-07-28T08:51:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСамарська, О. С. Оцінка ефективності маркетингової діяльності дистриб’ютора на ринку алкогольних напоїв (на матеріалах ТОВ «АЛКОРЕСУРСИ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. С. Самарська ; наук. керівник доц., к.е.н. Набока Р. М. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 91 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/702-
dc.description.abstractСамарська, О. С. Оцінка ефективності маркетингової діяльності дистриб’ютора на ринку алкогольних напоїв (на матеріалах ТОВ «АЛКОРЕСУРСИ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. С. Самарська ; наук. керівник доц., к.е.н. Набока Р. М. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 91 с.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectдистрибуційна торгівляuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectринок алкогольних напоївuk_UA
dc.titleОцінка ефективності маркетингової діяльності дистриб’ютора на ринку алкогольних напоїв (на матеріалах ТОВ «АЛКОРЕСУРСИ»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.