Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/704
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКайгородова, А. М.-
dc.date.accessioned2021-07-28T08:53:54Z-
dc.date.available2021-07-28T08:53:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКайгородова А. М. Дослідження ефективності маркетингового управління асортиментом торговельного підприємства (на матеріалах ТОВ «Південь Екстраторг») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. М. Кайгородова ; наук. керівник доц., к.е.н. Набока Р. М. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 101 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/704-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню ефективності маркетингового управління асортиментом торговельного підприємства та розробці рекомендацій щодо її підвищення. Розглянуто теоретичні засади дослідження ефективності маркетингового управління асортиментом торговельного підприємства. Здійснено оцінку ефективності маркетингового управління асортиментом ТОВ «Південь Екстраторг». Обгрунтовано заходи щодо підвищення ефективності маркетингового управління асортиментом ТОВ «Південь Екстраторг».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.titleДослідження ефективності маркетингового управління асортиментом торговельного підприємства (на матеріалах ТОВ «Південь Екстраторг»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.