Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/771
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевчук, О. С.-
dc.contributor.authorShevchuk, Olena-
dc.date.accessioned2021-09-08T12:05:41Z-
dc.date.available2021-09-08T12:05:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШевчук, О. С. Адаптація міжнародного туристичного бізнесу до сучасних кризових умов (на прикладі ТОВ «Подорож») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. С. Шевчук ; науковий керівник ст. викладач Огородник Р. П. – Херсон : ХНТУ, 2021. –86 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/771-
dc.description.abstractУкраїнська мова На сучасному етапі глобалізації міжнародний туристичний бізнес характеризується посиленням конкуренції та невизначеністю зовнішнього середовища, що вимагає від менеджменту корпорацій суттєвої структурної трансформації напрямів розвитку та ефективного використання ресурсів з метою збільшення обсягів надання послуг, підвищення лояльності споживачів, створення додаткової вартості через формування міжнародного бренду з урахуванням актуальних тенденцій ринку туристичних послуг, що вимагає від корпоративного менеджменту реалізації інноваційних стратегій, новітніх унікальних технологій, міжнародних стандартів, сучасних управлінських інструментів. Англійська мова At the present stage of globalization, the international tourism business is characterized by increased competition and uncertainty of the external environment, which requires corporate management to significantly transform the development and efficient use of resources to increase service delivery, increase customer loyalty, create added value through international brand formation. trends in the market of tourist services, which requires corporate management to implement innovative strategies, the latest unique technologies, international standards, modern management tools.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectміжнародний бізнесuk_UA
dc.subjectміжнародні економічні відносиниuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectміжнародний туризмuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.subjectмаркетплейсuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectinternational businessuk_UA
dc.subjectinternational economic relationsuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjecttourist enterpriseuk_UA
dc.subjectinternational tourismuk_UA
dc.subjectpandemicuk_UA
dc.subjectmarketplaceuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.titleАдаптація міжнародного туристичного бізнесу до сучасних кризових умов (на прикладі ТОВ «Подорож»)uk_UA
dc.title.alternativeAdaptation of the international tourism business to modern crisis conditions (on the example of LLC «Podorozh»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 292 Міжнародні економічні відносини



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.