Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/799
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШмагель, Д. В.-
dc.contributor.authorShmahel, Diana-
dc.date.accessioned2021-09-12T19:17:05Z-
dc.date.available2021-09-12T19:17:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШмагель Д. В. Управління ціновою політикою та конкурентоспроможністю підприємства на міжнародному ринку (на прикладі Приватного сільськогосподарського підприємства «БАТЬКІВЩИНА») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавра» / Д. В. Шмагель ; науковий керівник д.е.н.,проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2021. - 101 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/799-
dc.description.abstractУкраїнська мова Проблема розвитку механізмів ціноутворення завжди була, є і залишається актуальною, оскільки ціна як один зі способів досягнення цілей підприємства і ціннісних пріоритетів споживачів визначає обсяг збуту, є параметром оцінки конкурентоспроможності товарів. В умовах ринкової економіки проблема ціноутворення на продукцію підприємств загострюється унаслідок нестабільності, мінливості ринкової кон’юнктури, динамічності зовнішнього середовища, загострення конкурентної боротьби. Звідси випливає важливість дослідження як загальних теоретичних аспектів системи цін, так і проблем практичного ціноутворення. Англійська мова The problem of developing pricing mechanisms has always been, is and remains relevant, because the price as one of the ways to achieve the goals of the enterprise and the value priorities of consumers determines sales, is a parameter for assessing the competitiveness of goods. In a market economy, the problem of pricing products of enterprises is exacerbated by instability, variability of market conditions, the dynamics of the external environment, the intensification of competition. Hence the importance of studying both the general theoretical aspects of the pricing system and the problems of practical pricing.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectміжнародний ринокuk_UA
dc.subjectаграрне підприємствоuk_UA
dc.subjectфармакологічний ринок зернових і олійних культурuk_UA
dc.subjectхеджуванняuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectpriceuk_UA
dc.subjectpricing policyuk_UA
dc.subjectpricinguk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjectinternational marketuk_UA
dc.subjectagricultural enterpriseuk_UA
dc.subjectpharmacological market of grain and oilseedsuk_UA
dc.subjecthedginguk_UA
dc.titleУправління ціновою політикою та конкурентоспроможністю підприємства на міжнародному ринку (на прикладі Приватного сільськогосподарського підприємства «БАТЬКІВЩИНА»)uk_UA
dc.title.alternativeManagement of pricing policy and competitiveness of the enterprise in the international market (on the example of the Private agricultural enterprise «BATKIVSHCHYNA»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.