Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/800
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмирнова, К. О.-
dc.contributor.authorSmyrnova, K. O.-
dc.date.accessioned2021-09-12T19:17:17Z-
dc.date.available2021-09-12T19:17:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСмирнова, К. О. Маркетингове управління зовнішньекономічною діяльністю підприємства (на прикладі СПД ФО «Ушаков Володимир Миколайович») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавра» / К. О. Смирнова ; науковий ст. викладач Р. П. Огородник. – Херсон : ХНТУ, 2021. - 94 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/800-
dc.description.abstractУкраїнська мова У роботі для досягнення поставленої мети було використано такі методи дослідження: прогнозування обсягів реалізації продукції при аналізі господарської (у тому числі і зовнішньоекономічної діяльності), теоретичні (аналіз, систематизація, узагальнення), табличний, графічний. Було застосовано статистичні методи дослідження числових даних: вертикальний (структура показників) та горизонтальний (показників) аналіз. Висновки та рекомендації роботи можуть знайти конкретну реалізацію в діяльності, в пропозиціях щодо управління збутом машинобудівного підприємства у контексті розвитку міжнародної діяльності. Розроблені в кваліфікаційній роботі рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності за рахунок вибору системи дистрибуції на зовнішньому ринку були представлені на розгляд керівнику підприємства, де було визнано можливість практичного застосування в майбутньому окремих заходів та пропозицій щодо звернення до посередників- дистрибуторів на зовнішніх ринках. Можливими напрямами продовження досліджень може бути стратегія розвитку системи збуту підприємства на зовнішніх ринках. Англійська мова The project used the following methods: forecasting sales volume in the analysis of economic (including foreign economic activity), theoretical (analysis, classification, generalization), tabular, graphical. It was applied statistical methods of numerical data: vertical (structure parameters) and horizontal (dynamics of) analysis. Conclusions and recommendations of work can find a specific implementation in activities concerning management of sale of the machine-building enterprise in the context of the development of international activities. Developed in the thesis work recommendations for improving the efficiency of activities by choosing a distribution system in foreign markets were submitted to the head of the company for consideration, which recognized the possibility of practical application in the future of certain measures and proposals to appeal to distributors in foreign markets.The possible areas of further research can be the strategy for the development of the company's sales system in foreign markets.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectзовнішній ринокuk_UA
dc.subjectмашинобудівне підприємствоuk_UA
dc.subjectпосередникuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectдистриб’юторuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjectforeign marketuk_UA
dc.subjectmachine-building enterpriseuk_UA
dc.subjectintermediaryuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.subjectdistributoruk_UA
dc.titleМаркетингове управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства (на прикладі СПД ФО «Ушаков Водомир Миколайович»)uk_UA
dc.title.alternativeMarketing management of foreign economic activity of the enterprise (on the example of the sole proprietor «Ushakov Volodymyr Mykolaiovych»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.