Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/817
Title: Експертиза та товарознавче оцінювання пива (на прикладі торговельного підприємства «NewBrew»)
Authors: Волосюк, М. В.
Keywords: експертиза
товарознавство
пиво
якість
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Волосюк, М. В. Експертиза та товарознавче оцінювання пива (на прикладі торговельного підприємства «NewBrew») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Волосюк М. В..; наук. керівник проф., д. т. н. Чурсіна Л. А. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 93 с.
Abstract: Вітчизняний виробник пива «NewBrew» – це свіжий погляд на процес пивоваріння, новий потужний проект Групи Компаній «Нові Продукти», лідера на українському ринку напоїв, що знаменує собою амбітний старт на великому шляху в пивній категорії. Дана компанія працює за визнаними світовими стандартами, спирається на декілька засадничих технологічних принципів: безумовна якість інгредієнтів, локальне походження складових, чесна та прозора технологія виробництва, нефільтрованість, відсутність штучних домішок та сурогатів. Саме так позиціонує себе на ринку України даний виробник пива. Актуальним завданням даної роботи є проведення товарознавчого оцінювання пива з асортименту «NewBrew» з метою виявлення недоліків і переваг нового продукту. У висновках проводиться аналіз проведеної роботи та отриманих результатів.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/817
Appears in Collections:Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.