Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВалько, М. І.-
dc.contributor.authorВалько, Н. И.-
dc.contributor.authorValko, M. I-
dc.contributor.authorПрудцька, Є. А.-
dc.date.accessioned2021-11-24T10:54:04Z-
dc.date.available2021-11-24T10:54:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВалько, М. І. Дослідження винограду для виробництва білого спеціального вина типу портвейн / М. І. Валько, Є. А. Прудцька // Актуальні проблеми у сфері торгівлі та товарознавства : матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 16-18 вересня 2020 р., м. Херсон. – Херсон : Книжкове вид-во ФОП Вишемирський В. С., 2020. – С. 70-74.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/852-
dc.description.abstractЗгідно технологічних інструкцій для виробництва спеціальних вин можуть бути використані як класичні, так і нові сорти винограду, районовані в даному регіоні. Однак доцільність впровадження перспективних сортів у виробництво спеціальних вин не доведена через відсутність науково обґрунтованих технологій. Літературний огляд показав, що сучасні виробничо-економічні умови припускають переорієнтацію споживачів від імпортних товарів в сторону вітчизняних. Посилення конкурентоспроможності виноробної продукції за рахунок розширення асортименту та підвищення її якості – основний аргумент, що спонукає споживачів купувати нову продукцію. Согласно технологическим инструкциям по производству специальных вин могут быть использованы как классические, так и новые сорта винограда, районированные в данном регионе. Однако целесообразность внедрения перспективных сортов в производство специальных вин не доказано из-за отсутствия научно обоснованных технологий. Литературный обзор показал, что современные производственно-экономические условия предполагают переориентацию потребителей от импортных товаров в сторону отечественных. Усиление конкурентоспособности винодельческой продукции за счет расширения ассортимента и повышения ее качества – основной аргумент, побуждающий потребителей покупать новую продукцию. According to the technological instructions for the production of special wines can be used both classic and new grape varieties, zoned in the region. However, the feasibility of implementation promising varieties in the production of special wines has not been proven due to the lack of scientifically sound technologies. Literary review showed that modern production and economic conditions suggest a reorientation of consumers from imported goods to domestic ones. Strengthening the competitiveness of the winery products by expanding the range and improving its quality - the main argument that encourages consumers to buy new products.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКнижкове видавництво ФОП Вишемирський В. С.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 663.227/.253.;-
dc.subjectаналіз виноматеріалівuk_UA
dc.subjectтехнологія білих спеціальних вин типу портвейнuk_UA
dc.subjectанализ виноматериаловuk_UA
dc.subjectтехнология белых специальных вин типа портвейнuk_UA
dc.subjectanalysis of wine materialsuk_UA
dc.subjecttechnology of white special wines such as portuk_UA
dc.titleДослідження винограду для виробництва білого спеціального вина типу портвейн.uk_UA
dc.title.alternativeИсследование винограда для производства белого специального вина типа портвейн.uk_UA
dc.title.alternativeDoslidzhennya grapes for the production of white special wines such as portuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.