Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/857
Title: The research of the influence of means of marketing communications on the tourist enterprises competitiveness
Other Titles: Дослідження впливу засобів маркетингових комунікацій на конкурентоспроможність туристичних підприємств
Исследование влияния средств маркетинговых коммуникаций на конкурентоспособность туристических компаний
Authors: Voskresenska, O.Y.
Воскресенська, О. Є.
Воскресенская, Е. Е.
Kokorieva, O.V.
Кокорєва, О. В.
Кокорева, О. В.
Sofiienko, A. V.
Софієнко, А. В.
Софиенко, А. В.
Vlasenko, N. A.
Власенко, Н. А.
Власенко, Н. А.
Keywords: Сompetitiveness
marketing communications
marketing
tourism
tourist enterprises
конкурентоспроможність
маркетингові комунікації
маркетинг
туризм
туристичні підприємства
конкурентоспособность
маркетинговые коммуникации
маркетинг
туризм
туристические предприятия
Issue Date: 2021
Publisher: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
Citation: Дослідження впливу засобів маркетингових комунікацій на конкурентоспроможність туристичних підприємств / Воскресенська О. Є., Софієнко А. В., Власенко Н. А. Кокорєва О. В. // Економічні інновації. – 2021. –т.23.– №3 (80). – С.64-72
Series/Report no.: УДК 338.48;
Abstract: Англійська мова In this paper the state of the market of marketing communications of Ukraine is considered. The volume of marketing services of Ukraine is investigated. The costs of tourist enterprises for marketing communications are analyzed. The use of modern types of marketing communications by these enterprises is tracked. In order to increase the level of competitiveness of tourist enterprises, the article suggests ways to use modern tools of marketing communications. Українська мова В даній роботі розглянуто стан ринку маркетингових комунікацій України. Досліджено обсяг маркетингових сервісів України. Проаналізовано витрати туристичних підприємств на маркетингові комунікації. Відстежено використання зазначеними підприємствами сучасних видів маркетингових комунікацій. Задля підвищення рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств в статті запропоновано шляхи використання сучасних інструментів маркетингових комунікацій. Російська мова В данной работе рассмотрено состояние рынка маркетинговых коммуникаций Украины. Исследована объем маркетинговых сервисов Украины. Проанализированы расходы туристических предприятий на маркетинговые коммуникации. Отслежена использования указанными предприятиями современных видов маркетинговых коммуникаций. Для повышения уровня конкурентоспособности туристических предприятий в статье предложены пути использования современных инструментов маркетинговых коммуникаций.
Description: Журнал категорії Б
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/857
ISSN: 2524-003X
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.