Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/913
Title: Маркетингові стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ТОВ «РЕМПРИВОД»)
Other Titles: Marketing strategies for the entry of an enterprise into a foreign market (the case of LLC «REMPRIVOD»)
Authors: Черната, К. О.
Chernata, Kateryna
Keywords: стратегія
управління
зовнішньоекономічна діяльність
зовнішні ринки
маркетинг
стратегії маркетингу
інтернаціоналізація
світлотехнічна продукція
strategy
management
foreign economic activity
foreign markets
marketing
marketing strategies
internationalization
lighting products
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Черната, К. О. Маркетингові стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ТОВ «РЕМПРИВОД») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / К. О. Черната ; науковий керівник к.е.н., доц. Т. В. Якимчук. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 119 с.
Abstract: Українська мова Для кожного підприємства, що розвивається рано чи пізно настає момент, коли його починає не задовольняти характеристики вітчизняного ринку, політичний клімат чи економічні умови в державі, тому само собою виникає питання виходу підприємства на зовнішні ринки. Для України це доволі актуальне питання, але нестача фінансових засобів, ганебний стан основний засобів, невідповідність продукції міжнародним стандартам, а також застарілість технологій, є для багатьох підприємств, одними з основних причин, що перешкоджають виходу на закордонні ринки. Але в Україні існують підприємства, продукція та послуги яких є конкурентноздатними не тільки на вітчизняному ринку, а потенціал виробництва перевищує внутрішні потреби країни. Англійська мова For every developing enterprise, sooner or later there comes a moment when it begins to be dissatisfied with the characteristics of the domestic market, political climate or economic conditions in the country, so the question of the company's entry into foreign markets arises. For Ukraine, this is a very important issue, but the lack of funds, the disgraceful state of fixed assets, non-compliance with international standards, as well as outdated technology, are for many companies, one of the main reasons hindering entry into foreign markets. But in Ukraine there are enterprises whose products and services are competitive not only in the domestic market, but the production potential exceeds the domestic needs of the country.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/913
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.