Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/917
Title: Формування стратегії управління впровадженням зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві (на прикладі ТОВ «ФЬЮЖИНС»)
Other Titles: Formation of the management strategy for introduction of foreign economic activity at the enterprise (the case of LLC «FUSIONS»)
Authors: Резанов, М.Є.
Rezanov, Mykola
Keywords: зовнішньоекономічна діяльність
сільське господарство
стратегія впровадження ЗЕД
управління ЗЕД
експорт
foreign economic activity
agriculture
foreign trade implementation strategy
foreign trade management
export
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Резанов, М. Є. Формування стратегії управління впровадженням зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві (на прикладі ТОВ «ФЬЮЖИНС») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / М. Є. Резанов ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 103 с.
Abstract: Українська мова Тенденції розвитку процесів міжнародної економічної інтеграції та глобалізації світового господарства сприяють активізації зовнішньоекономічної діяльності підприємств, яка відкриває перед ними можливості економічного зростання за рахунок розширення каналів збуту. При цьому робота на зовнішньому ринку характеризується значним ступенем ризику, необхідністю детального вивчення політичної та економічної ситуації, дослідження правового базису здійснення зовнішньоекономічної операції тощо. Малі та середні підприємства повинні бути основою економіки розвиненої держави. Сьогодні, влада України намагається стимулювати не лише створення таких підприємств, а і їхній вихід на зовнішні ринки, зокрема через діяльність Офісу з розвитку підприємництва та експорту України. Для малих підприємств впровадження ЗЕД є більш ризикованим та складним, ніж для великого бізнесу. Тому дослідження питання особливостей формування стратегії управління впровадженням зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві є актуальним питанням сьогодення. Англійська мова Trends in the development of international economic integration and globalization of the world economy contribute to the intensification of foreign economic activity of enterprises, which opens up opportunities for economic growth through the expansion of sales channels. At the same time, work in the foreign market is characterized by a significant degree of risk, the need for a detailed study of the political and economic situation, the study of the legal basis of foreign economic transactions and more. Small and medium enterprises should be the basis of the economy of a developed country. Today, the Ukrainian authorities are trying to stimulate not only the creation of such enterprises, but also their entry into foreign markets, in particular through the activities of the Office for Entrepreneurship Development and Exports of Ukraine. For small enterprises, the implementation of foreign economic activity is more risky and difficult than for large businesses. Therefore, the study of the peculiarities of the formation of the strategy of managing the implementation of foreign economic activity at the enterprise is a topical issue today.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/917
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.