Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/920
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКора, В. М.-
dc.contributor.authorKora, Valeriia-
dc.date.accessioned2022-01-09T18:12:55Z-
dc.date.available2022-01-09T18:12:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКора, В. М. Розроблення стратегії управління туристичним підприємством в умовах світової пандемічної кризи (на прикладі ФОП «Калмикова Тетяна Олександрівна») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. М. Кора ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 109 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/920-
dc.description.abstractУкраїнська мова Ефективна робота туристичних підприємств визначається правильним вибором стратегічних орієнтирів, що дають змогу найкращим чином реалізувати потенціал підприємства. У складних ринкових умовах для покращення економічної ситуації в країні існує необхідність підвищення ефективності діяльності підприємств. Для цього необхідно знаходити дієві методи, механізми, напрями підвищення доходності підприємств. Це можливо, коли підприємства правильно оцінюють ринкову ситуацію, швидко реагують на зміни внутрішнього середовища та пристосовуються до змін у зовнішньому оточенні. Англійська мова The effective work of tourism enterprises is determined by the correct choice of strategic guidelines that allow the best way to realize the potential of the enterprise. In difficult market conditions to improve the economic situation in the country there is a need to increase the efficiency of enterprises. To do this, you need to find effective methods, mechanisms, ways to increase the profitability of enterprises. This is possible when companies correctly assess the market situation, respond quickly to changes in the internal environment and adapt to changes in the external environment.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectзовнішні ринкиuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectуправління загрозами туристичної діяльностіuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectforeign marketsuk_UA
dc.subjectpandemicuk_UA
dc.subjecttourist enterpriseuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectthreat management of tourist activityuk_UA
dc.titleРозроблення стратегії управління туристичним підприємством в умовах світової пандемічної кризи (на прикладі ФОП «Калмикова Тетяна Олександрівна»)uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the strategy for tourism enterprise management in a global pandemic crisis (the case of PE «Kalmykova Tetiana Oleksandrivna»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.