Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФесюн, Д. П.-
dc.date.accessioned2022-01-26T12:36:19Z-
dc.date.available2022-01-26T12:36:19Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationФесюн, Д. П. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства індустрії гостинності (на матеріалах ФОП Бутенко Д. В.) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Д. П. Фесюн ; наук керівник доц., к.т.н. Олійник Н. М. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 116 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/940-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі магістра розкрито теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства індустрії гостинності. Проаналізовано стан ресторанного господарства України як складника індустрії гостинності. Виконано дослідження маркетингового середовища ресторану «Хряк» ФОП Бутенко Д.В. Обґрунтовано доцільність реалізації програми заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства індустрії гостинності ФОП Бутенко Д.В.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємства індустрії гостинності (на матеріалах ФОП Бутенко Д.В.)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 051 Економіка



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.