Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/972
Title: Удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства (на матеріалах ПП Туристична фірма «Сезон подорожей»)
Authors: Ананійчук, О. О.
Keywords: маркетинг
маркетингова діяльність
ринок туристичних послуг
туристичне підприємство
удосконалення
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Ананійчук, О. О. Удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства (на матеріалах ПП Туристична фірма «Сезон подорожей») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / О. О. Ананійчук ; наук. керівник доц., к.е.н., Вольвач І. Ю. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 93 с.
Abstract: Магістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні засади маркетингової діяльності, досліджено методичні підходи до її оцінки. Здійснено аналіз маркетингової діяльності ПП Туристична фірма «Сезон подорожей». Надано практичні рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/972
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.