Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/979
Title: Удосконалення маркетингових комунікацій на туристичному підприємстві (на матеріалах ТА «ALL Tours»)
Authors: Остапчук, І. О.
Keywords: діяльність підприємства
послуги
маркетингові комунікації
удосконалення маркетингових комунікацій.
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Остапчук, І. О. Удосконалення маркетингових комунікацій на туристичному підприємстві (на матеріалах ТА «ALL Tours») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / І. О. Остапчук ; наук. керівник доц., к.е.н., Воскресенська О. Є. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 106с.
Abstract: В результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було розглянуто науковоме обґрунтування шляхів удосконалення маркетингових комунікацій туристичного підприємства. У роботі розглянуто теоретичні основи маркетингових комунікацій. Досліджено стан ринку туристичних послуг в Україні. Проведено сегментацію туристичного підприємства. Надано рекомендації щодо удосконалення маркетингових комунікацій ФОП «ALL Tours».
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/979
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.