Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 78.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Формування клієнтоорієнтованого підходу в процесі удосконалення комунікаційної стратегії підприємства (на матеріалах АТ Райффайзен Банк Аваль)Акіменко О.С.
2019Підвищення ефективності управління персоналом на підприємстві (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД»)Степаненко М.С.
2019Формування стратегії росту підприємства» (на матеріалах ПП «Аргус»)Голікова І.О.
2019Формування стратегії розвитку експортних операцій аграрного підприємства (на матеріалах Приватного підприємства «Александр А. Синенко») : А. О. ІванченкоІванченко А.О.
2019Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку туристичних послуг (на матеріалах ТОВ «АРТревел.кс»)Безницька О.С.
2017Узгодження маркетингових інтересів як альтернатива конкурентній боротьбіСавіна, Г. Г.; Савина, Г. Г.; Savina, G. G.
2018Застосування маркетингових технологій управління туристичними підприємствами в умовах сучасного бізнес-середовищаСавіна, Г. Г.; Савина, Г. Г.; Savina, G. G.
2019Перспективи застосування міжнародного досвіду зеленого туризму на ХерсонщиніЯкимчук, Т. В.; Якимчук, Т. В.; Yakymchuk, T.V.; Вольвач, І. Ю.; Вольвач, И. Ю.; Volvach, I.Yu.
2016Збалансоване управління економічними процесами в суспільстві та бізнес-середовищі в умовах трансформації соціально-економічних інституційСавіна, Г. Г.; Савина, Г. Г.; Savina, G. G.
2019Управління персоналом в умовах знаннєвої економікиСавіна, Г. Г.; Савина, Г. Г.; Savina, G. G.