Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/58
Title: Формування клієнтоорієнтованого підходу в процесі удосконалення комунікаційної стратегії підприємства (на матеріалах АТ Райффайзен Банк Аваль)
Other Titles: Formation of a client-oriented approach in the process of improving the communication strategy of the enterprise (on the materials of PJSC "Raiffeisen Bank Aval"
Authors: Акіменко О.С.
Keywords: маркетингові комунікаційні стратегії
оцінка ефективності комунікацій
оцінка економічного ефекту
marketing communication strategies
evaluation of communication effectiveness
evaluation of economic impact
Issue Date: 2019
Publisher: ХНТУ
Citation: Акіменко, О. С. Формування клієнтоорієнтованого підходу в процесі удосконалення комунікаційної стратегії підприємства (на матеріалах АТ Райффайзен Банк Аваль) : кваліфікаційна робота магістра / О. С. Акіменко ; науковий керівник А. Є. Глинська. - Херсон : ХНТУ, 2019. - 103 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена розгляду різних методичних підходів до оцінки ефективності стратегій маркетингових комунікацій, оцінки їх ефективності при побудові маркетингових взаємозв`язків, що дозволяє раціонально використовувати бюджет відділу маркетингу. Результати досліджень апробовані на прикладі вдосконалення трендів зв`язків в АТ Райффайзен Банк Аваль. The qualification work is devoted to the consideration of different methodological approaches to the evaluation of the effectiveness of marketing communication strategies, the evaluation of their effectiveness in the construction of marketing relationships, which allows the rational use of the budget of the marketing department. The results of the researches are tested on the example of improvement of communication trends in Raiffeisen Bank Aval JSC.
URI: https://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/58
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Акіменко О.С. 6зМНба.pdf647.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.