Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/337
Название: Управління якістю послуг туристичного підприємства (на матеріалах ТОВ «АРТревел.кс»)
Авторы: Яровий, Ю. І.
Ключевые слова: якість функцій управління
якість обслуговування
управління якістю послуг
туристичне підприємство
комплексна оцінка
напрями підвищення
Дата публикации: 2020
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Яровий, Ю. І. Управління якістю послуг туристичного підприємства (на матеріалах ТОВ «АРТревел.кс») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Ю. І. Яровий ; наук. керівник д.е.н., професор Ю. О. Джерелюк. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 113 с.
Краткий осмотр (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було узагальнено теоретичні аспекти дослідження якості туристичних послуг; досліджено науково-теоретичне підґрунтя управління якістю послуг на туристичних підприємствах та проаналізовано методики оцінювання якості послуг на туристичному підприємстві; проведено оцінювання показників якості обслуговування та якості функцій управління на туристичних підприємствах; визначено комплексний показник якості обслуговування та загальну оцінку якості функцій управління на туристичних підприємствах; запропоновано пріоритетні напрями підвищення якості функцій управління та якості обслуговування на туристичному підприємстві
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/337
Располагается в коллекциях:Спеціальність 073 Менеджмент

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Яровий Ю.І. Управління якістю послуг туристичного підприємства.pdf386.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.