Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/339
Название: Маркетингове управління портфелем бізнесу підприємства (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс»)
Авторы: Костерна, А. В.
Ключевые слова: маркетингове управління
портфель бізнесів
стратегічна бізнес-одиниця
стратегія
маркетингова стратегія
зовнішнє середовище
внутрішнє середовище
ефективність
можливості
загрози
маркетинговий процес
підприємство
Дата публикации: 2020
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Костерна, А. В. Маркетингове управління портфелем бізнесу підприємства (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. В. Костерна ; наук. керівник доц., к.е.н. В. В. Шукліна. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 110 с.
Краткий осмотр (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було розкрито теоретичні основи маркетингового управління портфелем бізнесів підприємства, проведено дослідження стану та ефективності маркетингового управління портфелем бізнесів підприємства, розроблено та обґрунтовано ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингового управління портфелем бізнесів підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/339
Располагается в коллекциях:Спеціальність 075 Маркетинг



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.