Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/340
Название: Формування маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД»)
Авторы: Широка, Ю. В.
Ключевые слова: стратегія
маркетингова стратегія
маркетингова діяльність
ринок
підприємство
Дата публикации: 2020
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Широка, Ю. В. Формування маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД») ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Ю. В. Широка ; наук. керівник доц., к.е.н. Набока Р. М. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 113 с.
Краткий осмотр (реферат): Магістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів формування маркетингової стратегії підприємства. Розглянуто теоретичні засади маркетингових стратегій, досліджено процес їх формування. Здійснено оцінку маркетингової діяльності ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД». Надано практичні рекомендації щодо формування маркетингової стратегії досліджуваного підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/340
Располагается в коллекциях:Спеціальність 075 Маркетинг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Широка Ю.В. Формування маркетингової стартегії підприємства.pdf371.37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.