Browsing by Subject marketing

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 2 to 11 of 11 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Застосування маркетингових технологій управління туристичними підприємствами в умовах сучасного бізнес-середовищаСавіна, Г. Г.; Савина, Г. Г.; Savina, G. G.
2021Маркетинг нових міжнародних ринків для розвитку аграрного бізнесу (на прикладі Фермерського господарства «Даяна»)Богомолов-Василевський, І. В.
2021Маркетингове управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства (на прикладі СПД ФО «Ушаков Водомир Миколайович»)Смирнова, К. О.; Smyrnova, K. O.
2021Маркетингові стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ТОВ «РЕМПРИВОД»)Черната, К. О.; Chernata, Kateryna
2021Популярність професії маркетолога на сучасному ринку праціШукліна, В. В.; Шуклина, В. В.; Shuklina, V. V.; Бобошко, А. Т.; Бобошко, А. Т.; Boboshko, A.T.
2020Принципи проектування інтер’єрів тематичних закладів харчуванняСмєлікова, Д. В.
2021Розроблення міжнародної стратегії просування товару (на прикладі ТОВ ФІРМА «ПАРИТЕТ»)Карімова, Д. О.; Karimova, Diana
2021Роль друкованої рекламної продукції в маркетингу сучасних компанійСидоренко, В. В.; Sydorenko, V.V.
2021Соціально-економічний розвиток регіонального бізнес-середовища на засадах туристичного пріоритету СМАРТ спеціалізації територіїСавіна, Г. Г.; Савина, Г. Г.; Savina, G. G.; Джерелюк, Ю. О.; Фролова, Н. Є.; Билим, О. С.; Корчевська, Л. О.; Сергєєв, Я. С.; Трухачова, К. В.; Вольвач, І. Ю.; Глинська, А. Є.; Зайцева, О. І.; Письменна, М. С.; Власенко, Н. А.; Софієнко, А. В.
2017Узгодження маркетингових інтересів як альтернатива конкурентній боротьбіСавіна, Г. Г.; Савина, Г. Г.; Savina, G. G.