Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1056
Title: Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратеічного маркетингу (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД»)
Authors: Піковська, Поліна Петрівна
Keywords: Маркетингова діяльність,
конкурентні переваги,
конкурентоспроможність,
підприємство,
маркетингова стратегія
Issue Date: 2024
Publisher: ХНТУ
Citation: Піковська, П. П. Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратеічного маркетингу (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / П. П. Піковська ; керівник доц., канд. екон. наук Р. М. Набока. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 104 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню теоретичних, методичних і практичних аспектів формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингу. Розглянуто теоретичні аспекти процесу формування конкурентних переваг підприємства. Здійснено аналіз маркетингового середовища та конкурентоспроможності ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД». Розроблено комплекс маркетингових заходів, орієнтованих на підсилення конкурентних переваг досліджуваного підприємства на основі розробленої маркетингової стратегії.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1056
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.