Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1057
Title: Управління розвитком маркетингового потенціалу підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД»)
Authors: Червінко, Дар’я Анатоліївна
Keywords: Маркетингова діяльність,
маркетинговий потенціал,
розвиток,
оцінка,
управління,
підприємство
Issue Date: 2024
Publisher: ХНТУ
Citation: Червінко, Д. А. Управління розвитком маркетингового потенціалу підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Д. А. Червінко ; керівник доц., канд. екон. наук А. Є. Глинська. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 108 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів розвитку маркетингового потенціалу підприємства. Розглянуто теоретичні аспекти управління маркетинговим потенціалом, досліджено підходи щодо його оцінки. Здійснено оцінку маркетингового потенціалу ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД». Надано практичні рекомендації щодо удосконалення управління розвитком маркетингового потенціалу досліджуваного підприємства.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1057
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.