Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1565
Название: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Авторы: Розумійко, О. В.
Ключевые слова: Маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингові концепції
анкетування
торгівельне підприємство
Дата публикации: 2024
Издательство: ХНТУ
Библиографическое описание: Розумійко, О. В. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. В. Розумійко ; наук. керівник доц., д-р екон. наук Л. В. Боровік. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 69 с.
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуто теоретичні аспекти маркетингу та маркетингової діяльності підприємства; проведено оцінку маркетингової діяльності торговельного підприємства ФОП Гайдаєнко І. С.; визначено шляхи удосконалення маркетингової діяльності торговельного підприємства ФОП Гайдаєнко І. С.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1565
Располагается в коллекциях:Спеціальність 051 Економіка



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.